Voordelen.

" Het is niet gemakkelijk om uw doelgroep te bereiken. De klassieke media zijn immers erg versnipperd. Met direct mail omzeilt u dit probleem. Om te beginnen is er uw eigen adressenbestand. Wie daarin staat opgenomen, heeft laten blijken geïnteresseerd te zijn in uw aanbod. Verder kunt u via adressenbureaus nauwkeurige selecties maken van mensen of bedrijven die belangstelling hebben voor uw aanbod. Het garandeert dat uw post écht bij potentiële klanten wordt afgeleverd. "

01|

Doelgericht

" Bij direct mail beslist u zelf wanneer u de zending verstuurt. En dat kan spectaculaire resultaten opleveren. Denk maar aan de installateur van aircosystemen die zijn mailing verstuurt wanneer Frank Deboosere een hittegolf aankondigt. Of een herinneringskaartje dat enkele dagen voor een opendeurdag naar de beste klanten wordt verzonden..."

02 |

Timing

03 |

Persoonlijk

" Het persoonlijk karakter is wellicht dé grote troef van direct mail. Mailings die een persoonlijke boodschap bevatten, scoren trouwens beduidend beter dan algemene mails. Verjaardagskaartjes doen het altijd goed. Natuurlijk integreert u een verjaardagsbon waarmee de jarige een cadeautje in de winkel mag komen afhalen. "

" Een grootschalige enquête door een Leuvens onderzoeksbureau bewees dat vrijwel iedereen dagelijks tijd uittrekt om zijn post aandachtig door te nemen. Ook persoonlijke reclamemailings. Bovendien zijn mensen meestal ontspannen wanneer ze de post openen en lezen. Voor reclamemakers is dat het ideale moment om met de klant te communiceren. Want wie ontspannen is, staat open voor de boodschap en is veeleer geneigd positief te reageren. "

04 |

Respons

" Wanneer u erin slaagt uw klanten te verrassen, dan is de kans groter dat uw boodschap echt doordringt. Direct mail is hét instrument om creatieve ideeën te verwerken. Zo verstuurde een reclamebureau uit Antwerpen hun klanten naalden en een voodoo-pop, zodat ze konden afrekenen met de concurrentie. Een verzekeringsmaatschappij uit Nederland maakte reclame voor haar brandpolissen met een… halfverbrande brief. Reken maar dat zoiets opvalt en dat er veel over gesproken wordt. "

05 |

Creatief

Bel ons:

+0032 497 312 736

 

  • Facebook Classic
  • LinkedIn Classic

Volg ons:

 

© 2017 DP Mailing.

Pietingbaan 20

2160 Wommelgem

België